Wednesday, September 19, 2012

Mexico


Net voordat we naar Zuid Afrika op vakantie gaan dacht ik nog even een half jaar aan blogs in te halen...:

Ja, ik heb skiën een serieuze kans gegeven. Maar ik was toch maar al te blij toen ik het winterseizoen in maart kort kon schaven. Met een snoepreisje naar Cancun, Mexico!
Eerst een weekje conferentie en toen een twee weekse vakantie met Jasper. Nog nooit zijn we zo positief verrast geweest door een land. Alles was westers en goed georganiseerd, veilig, en de bevolking was vriendelijk.

Wat hebben we veel gezien en gedaan! Gezwommen met zeeschildpadden en in onderwater grotten. De bekende Maya ruïnes bezocht, waar we een Mexicaanse gids hadden die in Noorwegen had gewoond en Noors aan het leren was (small world, huh?). We hebben heerlijk gegeten, en zijn (Jasper) flink ziek geworden van het eten. En nog nooit eerder gedaan: een paar (halve) dagen heerlijk op het strand geluierd!

Weer terug naar de realiteit in Stavanger: het hagelt zo hard op het dak dat ik mezelf niet kan horen denken. Dus ik laat jullie liever met een foto impressie achter.

No comments: